Hjælp til tilmelding

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål, vi støder på i forbindelse med tilmeldingen.

Der er venteliste, hvad gør jeg?

Hvis der er et andet hold, som er muligt for jer, så skynd jer at tilmelde jer der. Er det, det eneste hold som kan passe jer, så sætter i barnet på ventelisten. Ofte opstår ventelisterne på tilmeldingsaftenen, fordi der laves en reservation når man klikker ind på holdet – når reservationen udløber, er der igen plads.

Jeg har tilmeldt et forkert barn, hvad gør jeg?

Du tilmelder det rigtige barn, og sender en mail til svomning@snejbjergsgi.dk, hvor du oplyser hold, forkert tilmeldte barns fulde navn, så afmelder vi og returnerer det indbetalte beløb.
Er der venteliste, giver du samtidig besked om, hvilket barn der i stedet skulle have været tilmeldt, så laver vi en “ombytning”, hvor vi refunderer beløbet for det forkerte  tilmeldte barn, og reserverer en plads til det nye barn.

Hvilket hold skal mit barn gå på?

Hvis ikke du kan finde ud af hvilket niveau der passer, ud fra vores holdbeskrivelser, vil vi gerne hjælpe dig. Dog er det vores erfaring at der er så mange spørgsmål omkring selve tilmeldingsprocessen, at vi ikke kan garantere dig hjælp på tilmeldingsdagen – send os en mail på svomning@snejbjergsgi.dk så vender vi snarrest muligt tilbage til dig. 

 

Del